måndag 31 oktober 2016

Wrap up Oktober

Lästa böcker i Oktober:
  • Omgiven av idioter, Thomas Erikson 3/5
  • Twilight, Stephanie Meyer (omläsning) 5/5
Månadens bästa bok:
-

Månadens överraskning:
-

Månadens besvikelse:
-

Mina tankar:
Tja... Det är ju bara att konstatera att det här är den sämsta läsmånaden på väldigt, väldigt länge och det beror inte på att det inte finns några bra böcker att läsa, för det finns MÅNGA som väntar på att bli lästa. Det beror helt enkelt på att jag, efter att ha varit sjukskriven i ca ett år för utmattningssyndrom, har börjat arbetsträna två timmar varje dag på mitt jobb, en förskola. Det är ungefär vad mitt huvud klarar av.  Jag fixar inte att läsa, lyssna på bok, blogga, fotografera, recensera.
Omgiven av idioter har jag försökt lyssna på hela månaden och känner inte att jag ens kan recensera den då jag knappt minns vad den handlar om. Därför gav jag mig på ett säkert kort, Twilight. Den har jag faktiskt lyckats läsa och njuta av. Jag hoppas på bättre fungerande hjärna i november och fler böcker i nästa wrap up.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar