onsdag 31 augusti 2016

Wrap up Augusti




































Lyssnat på Storytel


Lästa böcker i Augusti:

Månadens bästa bok:
Vilken läsmånad! Så många bra böcker. Hela Mary E Pearsons The Remnant Chronicles är en av de bästa serier jag läst. Men Snow like Ashes och Ice like Fire är minst lika bra. Sista boken kommer i September.

Månadens överraskning:
Det måste vara Snow like Ashes. Visst trodde jag den skulle vara i min smak, men att jag skulle älska den var ju inte lika säkert.

Månadens besvikelse:
Lindsey Cummings böcker var mest extremt våldsamma utan djup.

Mina tankar:
Fyra fysiska böcker, fyra noveller och fyra böcker som jag lyssnat på. Inte så illa ändå. Flera av böckerna har dessutom varit väldigt bra så jag är väldigt nöjd med månadens läsupplevelser. Frågan är vad jag skall tag i nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar