onsdag 29 juni 2016

Wrap up Juni


Lästa böcker i Juni:
Månadens bästa bok:
Det nakna hjärtat av Jacqueline Briskin var nästan lika fängslande och underhållande som när jag läste den som tonåring.

Månadens överraskning:
Spiderwickböckerna var förvånansvärt bra för att vara skrivna för yngre läsare. Kul tycker jag!

Månadens besvikelse:
Ett folk utan land var bra, men jag hade hoppats på mer. Ville bli medsvept i en fantastisk historia, men blev "bara" underhållen.

Mina tankar:
Det går trögt med både läsning och lyssning just nu. Vet inte riktigt varför, men det är definitivt en lässvacka. Vill ha någon bok som får igång läsglädjen igen.

2 kommentarer:

  1. Spidervick vill jag läsa. Gillar ofta fantasy för yngre :)

    Har också en lässvacka nu... vad är det om? Hoppas vi båda kommer igång :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spiderwickböckerna var riktigt bra, så de rekommenderar jag. De är ju korta också, så bra att läsa i en svacka.

      Radera