lördag 28 februari 2015

Onyx, Jennifer L. Armentrout

Onyx, andra boken i Jennifer L Armentrouts luxserie är läst. Jag skulle kunna fördjupa mig i diskussioner om utseende fixering, killars syn på tjejer, tjejers syn på killar och på sig själva osv... Men det skulle vara att förstöra den här boken. Jag älskar att läsa den. Jag älskar Kat och Daemon och deras relation till varandra. Jag älskar deras gnabb och irritation och hatkärlek till varandra. Lättläst och underhållande!
Det är så att man önskar att det fanns "Aliens" och att man fick lära känna en. Eftersom boken slutar som den gör är det bara att hoppa på nästa, opal och försvinna in i denna världen igen.

Jag uppskattade också extramaterialet som fanns i boken. Bland annat några "scener" ur Daemons perspektiv. Helt underbart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar